Hoe log je in bij cheapeststream.com?

Ik heb sam broadcaster gedownload maar ik heb geen encoders, en als ik een encoder toevoeg moet ik inloggen bij cheapeststream.com maar dat lukt niet. weet iemand hoe ik kan registreren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als het goed is krijg je van je Cheapeststream account/server

Een Servernaam & Wachtwoord

Of je die moest instellen weet ik niet maar je moet zowiezo inloggen met je Server account

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zat ook is op een Radio server
En toen moest ik bij de encoder Een Server naam invullen
en server password

Password kozen de eigenaren zelf *als ze die veranderde kon je gelijk niet meer live gaan*

Voor de beste informatie moet je denk ik Tutorials van CheapestStream kijken op youtube