Ik doe mijn pc aan en mijn voeding gaat aan en alle lampjes beanden maar ik krijg geen beeld, wat te doen?

Ik heb van alles geprobeerd:
-de hdd opnieuw aangesloten de kabels allemaal opnieuw erin en eruit.
-mijn hdmi kabel vervangen door wen oudere ( ik denk dat het een scart kabel is)

Ik denk zelf dat er iets mis is met mijn moederboard en weet het niet 100% zeker dus daarom vraag ik het, alsjeblieft help me :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je geeft zelf al aan dat je geen beeld hebt, dus zou ik de fout zoeken in de videokaart
Als je de pc opstart krijg je dan uberhaupt iets te zien?
Zoniet dan ligt t 100% zeker aan je videokaart
Trek die er eens uit en weer opnieuw erin, en kijk wat er dan gebeurd
Of ga eens in je bios (mocht dat nog zichtbaar zijn) F2 of delete bij opstarten en kijk of dat wel werkt, zie je iets dan is in ieder geval de VGA functie van de kaart nog goed
Mocht je helemaal niets zien, een andere videokaart erin
That should do the trick
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevoegend aan de al gegeven antwoorden:
is er ook een onboard-moederbord?
Heb je a een andere monitor geprobeerd (of de tv)?
Als je bios en dergelijke wel te zien is maar daarna niet meer dan kun je in de BIOS je video op VGA zetten.
Suc6