Waarom brandt het groene lampje naast mijn webcam van mijn macbook? Face time en photo boot staan uit en als ik ze aan zet doen ze het niet.

Opnieuw opstarten help niet en 'open vensters bij het opstarten staat uit' ik heb mac os x lion 10.7.5.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
5K

Het beste antwoord

dat heb ik ook al eens gehad.
pas op dat het geen hacker is die via je webcam alles kan zien wat je doet zonder je het weet.

bij mij lukte het als ik het opnieuw opstarte..
kijk eens bij forceer stop en forceer facetime en photo boot,
misschien lukt het dan...

succes!