Hoe USB-stick gebruiken bij vastlopen van de PC?

Ik heb gisteren bij de Media Markt een Sandisk USB stick van 32GB voor 11 euro gekocht. Gisteren ging alles goed en is normaal geïnstalleerd op mijn PC. Alleen sinds vandaag kan die hem op een 1 of andere manier niet meteen herkennen. Na ongeveer 2 minuten loopt mijn PC vast. Pas na 5 minuten kan ik mijn PC weer gebruiken en geeft hij in 'Mijn Computer' Wel de USB stick aan maar niet het aantal gegeven en nog overige geheugen. Ook kan ik er niks opzetten omdat ie niet vindbaar is.

Ik heb al via Computer-> beheren dat venster het gedeinstaleerd, maar dan gebeurd nog steeds hetzelfde verhaal hierboven. Wat moet ik doen??

Het is een Windows 7 PC 64 bit.

11 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Het beste antwoord

Ga eens terug naar de winkel? (met je laptop om te tonen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Het is een desktop en hij doet het wel normaal op mijn netbookje, dus ligt niet aan de USB.

Andere antwoorden (1)

Ten eerste, een 32GB USB-stick van maar 11 euro is gezien de prijs niet van de beste kwaliteit. Hij zag er misschien aanlokkelijk uit met bijvoorbeeld een mooi design of extra beschermingselementen, maar de snelheid is dan waarschijnlijk erg laag.

Daarbij komt dat er een verschil is in USB-poorten, je hebt snelle en langzamere. Als de stick gemaakt is voor een USB 3.0 is de snelheid bij een 2.0 poort veel lager (3.0 is 10x sneller).

Wat ik zou doen is nakijken of je de stik kunt ruilen bij MediaMarkt voor een betere (maar duurdere), maar ik denk niet dat het nog kan nou hij uit de verpakking is.

Ik hoop dat dit je verder helpt.