Kan mijn graphics kaart ook dual monitors aan?

Kan mijn graphics kaart ook dual monitors aan? Het is een AMD radeon HD 6700 series volgens mij de 6770 maar weet niet precies.

Het heeft één dvi poort één hdmi poort en één dp poort.

Moet ik een tweede graphics kaart kopen? Zo ja, blijft mijn kwaliteit dan het zelfde?

Of kan een splitter ook dual monitors supporten. Of is een hdmi naar vga ook voldoende?

Zie foto voor mijn graphics kaart.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Deze serie kan dual monitoren aan. 6770 kan zeker dual monitors aan. Zie bron het is jammer genoeg in het engels en zeer veel vaktaal, maar het sleutelparagraaf is "AMD Eyefinity multi-display technology 4◦ Support for up to 6 simultaneous displays Independent resolutions, refresh rates, color controls, and video overlays ◦Display grouping • Combine multiple displays to behave like a single large display " Normaal nederlands 6 verschillende displays kunnen gelijktijdig aansloten worden. (daar heb je dus wel splitters en zo voor nodig) En displays (monitors) kunnen zich gedragen als of het een grote monitor is. Of je ze naast elkaar bovenelkaar of 3x2 neerzet het gaat werken. Dit alles volgens de bron. Ik heb ook ervaring dat één monitor aansluiten op VGA en één DVI werkt. Bij monitoren die beide aan kunnen :)

Bronnen:
http://www.amd.com/us/products/notebook/gr...

1 beeldscherm op hdmi en 1 op de dvi moet werken! Heb ik ook

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100