Hoort een tablet automatisch een usb-toetsenbordje te herkennen, of moet je daar nog een app voor installeren?

Mijn Nexus7 herkent het toetsenbordje dat ik op de micro-usb poort heb aangesloten, niet, en ik kan ook geen app vinden die dat voor me zou moeten regelen. Blond of verkeerd toetsenbordje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft het toetsenbord een microUSBplug of gebruik je een USB-adapter, die schijnen niet altijd goed te werken. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1812609
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar had ik al aan gedacht ja, dat adapterplugje past er eigenlijk maar NET in, maar die hoes-met-toetsenbordje werd wel verkocht als speciaal voor de Nexus7. Faal...

Antwoorden (1)

Ik denk aan verkeerd toetsenbordje. Wat je kunt doen is opnieuw opstarten zonder het toetsenbordje te verwijderen.
Dan worden drivers en app's geinstalleerd indien nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, dat doet hij dus niet.