Mijn printer print de kleur rood niet meer. Hoe kan dat?

Ik heb een HP deskjet F2280. Sinds kort print hij de kleur rood niet meer. In de plaats daarvan krijg ik geel.
Dus heb ik een hele nieuwe cartridge er in gedaan, maar ik heb weer hetzelfde probleem. Het is een cartridge met 3 kleuren bij elkaar. Wie weet een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
12.4K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is de toevoer van je rode kleur in de printer verstopt of een sensor die rood aanziet voor geel. Ook kan er een printplaat oid beschadigd zijn waardoor hij een foutieve opdracht geeft.

Je zou hem voor reparatie naar de fabriek kunnen sturen. (Via de winkel waar je je printer gekocht hebt of zelf.)

Een andere oplossing zou "een nieuwe" aanschaffen kunnen zijn ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Installeer de software voor de printer opnieuw. Of...kijk bij de instellingen van de printer. (Ikzelf geef de voorkeur aan opnieuw installeren). Succes