waarom staat mijn externe hitachi harddisk niet bij mijn computer?

mijn nieuwe hitachi heeft wel een blauw lichtje,
ook staat hij wel bij appraatbeheer maar
staat niet bij het overzicht deze computer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

heeft hij wel eerder gewerkt of is hij nieuw is dat het geval is kan hij ook kapot zijn misch terugbrengen en een nieuwe halen en dan proberen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leg je oor tegen de harde schijf en kijk of je de schijven kan horen draaien, als ze niet/langzaam draaien of de pennetjes tikken dan kan het zo zijn dat hij te weinig stroom krijgt/kapot is, als het puur USB is zorg er dan wel voor dat je USB-poort genoeg stroom geeft.