Hoe kan je een Zyxel P-2601HN-F1 modem volledig resetten ?

Hallo,
Bij het configureren van mijn ADSL-modem, wilde ik mijn mobiele apparaten verbinden via MAC-filter. Deze heb ik ook aan gezet, nadat ik mijn mobiele apparaten had bekend gemaakt. Maar wat bleek: Het was niet de MAC-filter van de WIFI, maar van de bekabelde PC. Nu had ik de MAC-adres niet opgegeven van de bekabelde PC. Nu heb ik geen toegang meer meer tot het configuratieprogramma van de modem. Wat kan ik doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (1)

Als je tegen de achterkant aankijkt zie je aan de rechterkant de aan/uit knop,daarnaast de power aansluiting en daarnaast de resetopening, stop een paperclip of naald in die opening en druk het in