Er zit een optie op de iphone/ ipad die kan traceren waar die is. Betekent dit dat je hem altijd terug kunt vinden of kan een diefdat ongedaan maken?

en hoe gaat dat eigenlijk in zijn werking? het heet find my ipad/ iphone

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zolang je iPhone/iPad verbonden is met internet en er een code op je iPhone/iPad staat (die de dief niet weet), kan je je iPhone/iPad altijd terug vinden via "Zoek mijn iPhone/iPad" op icloud.com.

Je kunt "Zoek mijn iPhone/iPad" zo aanzetten op je iPhone/iPad:
Instellingen -> icloud -> "Zoek mijn iPhone/iPad"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet ik dan opnieuw een code invoeren of via mn itunes? En is dat apart voor mn ipad en iphone of is het 1 en dezelfde code, aangezien ik maa4 1 itunes acc gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan alleen via die instellingen de 'find my iphone/ ipad op beide apparaten aan/ uit zetten. staat nergens waar ik iets kan invoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is door een (ervaren) dief snel te fixen hoor: aansluiten op de pc, itunes, herstellen, en je bent de nieuwe eigenaar...