ik wil World of warcraft gaan spelen maar ik moet wil low budget(€400,') game pc die WoW zonder laggs draait welke moet ik nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

In de link is aangegeven welke requirements de PC aan moet voldoen. Lag wordt doorgaans veroorzaakt door de netwerkverbinding. Blizzard adviseert een breedbandverbinding.

Succes en veel plezier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We kunnen hier wel gaan zeggen welke PC je als beste kunt nemen, maar dat is niet toegestaan op goeievraag.nl .

Wel zou je naar een computerwinkel kunnen gaan, deze zullen vast en zeker een geschikte PC voor je hebben, of althans voor je kunnen vinden.
Je kunt als beste zo veel mogelijk winkels om hun mening vragen, omdat de meeste je zowiezo iets aan willen smeren.

Met €400,- kun je niet veel richtingen op, maar er zal zeker een geschikte PC zijn.
De graphics zullen niet te hoog zijn , en er zal niet veel geheugen op de pc staan, bovendien zul je er waarschijnlijk geen toetsenbord, muis, boxjes en beeldscherm bij krijgen, maar alleen de kast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Low graphics spelen. Upgrade je pc met een GeForce GTX videokaart en zorg dat je voldoende werkgeheugen hebt. Mocht je al redelijk wat hebben van dit kan je ook besluiten om je pc te upgraden dit is goedkoper dan pc kopen. Doe dit bij een klein pc winkeltje meestal plaatsen die het gratis