Hoe kan ik deze rubberen kabelhouders vastzetten?

Ik wil graag deze kast kopen:
http://www.fractal-design.com/?view=product&prod=48

In riviews heb ik gelezen dat de rubberen kabelhouders die makkelijk los komen wanneer je de voedingskabels er doorheen wilt doen. Ik wil dit voorkomen, maar weet niet hoe ik deze rubberen kabelhouders vast moet zetten. Kan iemand mij helpen?

Ik heb de kast nog niet, maar ga hem pas over een tijdje kopen.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 36 minuten:
Zijn er mensen die deze kast in hun bezit hebben of deze net als ik ook willen kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

ik heb hem, de review van tweakers.net (bij de witte) is van mij..

je kan ze vastmaken met een beetje super lijm, ik heb er een paar gewoon uit gehaald..

het is geen probleem hoor dat ze 1x losgaan, je kan ze gewoon terugstoppen en dan worden de gaten afgesloten, puur waarvoor ze dienen.

het zijn meer rubbers die terugvouwen zodat er niet (super veel) lucht van achter het moederbord vandaan komt, een afscheiding dus geen vasthouder.

zolang je je computer niet elke week uit elkaar haalt is het helemaal geen probleem, je voedingskabels leg je 1x goed, dan doe je de rubbers terug, en voila.

verder: goede kast ook lekker stil, zelfs zonder die rubbers een kast om tevreden over te zijn, goeje keus ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke fijn om dat te horen zeg! Zou je mij de link willen geven van jouw review?

Andere antwoorden (1)

Je bedoel die rubbere dopjes waar je de kabels doorheen propt? Deze kan je met een beetje contactlijm vastzetten. Gewoon een paar drupjes, eerst los van elkaar laten drogen en dan vastdrukken. Je hoeft ze niet helemaal vast te lijmen, het gaat erom dat ze blijven zitten...
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad deze!. Heeft u deze kast in uw bezit?