Kan ik met deze samengestelde pc, games zoals bijv. battlefield 3 op max settings spelen?

Op gamepc.nl heb ik deze game pc gevonden, genaamd Game Pc Max. Zelf heb ik 3 dingen verandert, want de originele videokaart zou niet op max settings kunnen draaien. Heb een extra dvd speler bij toegevoegd en heb de werkgeheugen verandert. Dit zijn de eigenschappen:

nVidia GTX670 2GB
2x DVD Brander Optical Disc Drive
1000 GB SataIII Hardeschijf
Corsair Vengeance 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
7.1 Geluidskaart
MSI X79A-GD45 (8D)
CoolerMaster Hyper 412Slim
Intel Core i7-3820 3.60 GHz
700 watt Cooler Master voeding
1Gbit netwerkkaart
51-in-1 Cardreader

Totale kosten: 1533 euro

Kan iemand vertellen als het mogelijk is om op max settings te spelen bij allerei games. Maar inwezen maakt dat niet veel zo uit. De 1e prioriteit is dat ik veel games vloeiend kan spelen. En kan ook iemand zeggen als dit wel een juiste samenstelling is? Is dit eigelijk wel waar voor mijn geld wat ik krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
11 jaar geleden
jeetje show off ???
Dit hoef je niet te vragen 16 gig geheugen pfffff
wist niet eens dat die bestonden wat ben je van plan de wereld overnemen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ben niet van plan om de wereld over te nemen. Maar 2 dingen nog. Past de videokaart bij de processor en kan de videokaart max settings aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, 16GB is wel en beetje overpowered. 8 is meer dan genoeg, bij 16GB merk je het verschil nauwelijks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om eerlijk te zijn, de 16 gb was al standaard gekozen. Ik heb alleen een iets betere genomen, want dan zou ik de videokaart makkelijker kunnen overclocken. Maar als je dit leest, het stopt niet bij 16 gb hoor, het maximum is 32 gb. Maar 32 gb is heel heel echt overdreven om te nemen.

Het beste antwoord

Ik kan je garanderen dat je alle games vloeiend op max kan spelen, en misschien wel voor de komende jaren. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, bedankt voor je reactie. Ik ben van plan om de pc zo te bestellen.