hardware melding weg.hoe los ik dit op?

als ik hardware aansluit,krijg ik geen melding op buroblad,(eerst wel).om te openenen moet ik nu via start-computer naar de betreffende hardware.hoe krijg ik die melding terug op buroblad?windows 7.alvast bedankt.

11 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt het waarschijnlijk over een USB-apparaat?
Als de computer opstart met de USB hardware erin, start het dan ook niet?
niko
11 jaar geleden
oh,het start allemaaL wel.het gaat erom dat er geen venster komt met vragen over wat ik met het aangesloten item,externe schijf,geheugenkaartje enz. wil doen.bv openen,scannen enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je in configuratiescherm naar apparaatbeheer naar USB controller gaat, zie je dan ergens een geel uitroepteken?
niko
11 jaar geleden
nee, geen geel uitroepteken.dank voor het meedenken.

Het beste antwoord

Open configuratiescherm en ga naar "automatisch afspelen".

Vink daar "automatisch afspelen" aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niko
11 jaar geleden
automatisch afspelen is aangevinkt.dus daar ligt het niet aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekijk deze registersleutel :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Policies\Explorer
en daarin naar de waarde van NoDriveTypeAutoRun, de waarde daarvan moet
91 (decimaal) zijn.
niko
11 jaar geleden
sorry,dit is te ingewikkeld voor mij.hoe vind ik de registersleutel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Links onderin klikken op de windows knop.
Dan in het vakje zoekopdracht starten het volgende ingeven:Regedit
In het venster wat verschijnt klikken op Regedit.
Daarna stap voor stap de volgorde aan houden die is aangegeven. Mocht je de waarde willen veranderen dan wel goed onthouden wat er eerst stond zodat je dit indien nodig terug kunt zetten.
Niet schrikken, dit is pas bij de allerlaatste stap eventueel het geval.
niko
11 jaar geleden
heb alle stappen gedaan tot en met explorer.
dan zie ik 2 dingen.1-ab -standaard REG_SZ (geen waarde ingesteld)
2. ab NoInstrumentation REG_SZ 1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Niko, Is het allemaal begonnen met een of andere update?
niko
11 jaar geleden
peterenada,dat weet ik niet meer.maar morgen komt iemand die er meer verstand van heeft dan ik.hopelijk wordt het dan opgelost.t is geen groot ongemak,maar het was wel makkelijk zoals het eerst was.
bedankt voor alle moeite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok Niko, succes! Je kunt natuurlijk altijd nog een systeemherstel doen.

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van je windowsversie: ga naar configuratiescherm > meldingen weergeven. Hier een vinkje zetten bij MELDING WEERGEVEN INDIEN APPARAAT WORDT AANGESLOTEN (of zoiets). Elke keer als je iets aansluit krijg je die melding. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niko
11 jaar geleden
ik kan in het configuratiescherm niet vinden wat u bedoelt.ik zie daar nergens, MELDINGEN WEERGEVEN.zijn er nog stappen tussen conf. en meldingen weergeven?kunt u die stappen een voor een aangeven.?bij voorbaat veel dank.