Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik sla gedownloade film (*.avi) op. Dat doe ik op een externe mediaplayer. Sommige films worden niet afgespeeld: niet de juiste codec. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

zou je wat meer informatie willen geven, en probeer anders een converter te downloaden en converteer de films naar bijvoorbeeld mp4 want qualiteit is verschil is niet merkbaar bij een goede converter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je speler( hardware mediaplayer) niet de juiste codecs heeft zou je de film op de pc kunnen converteren met de codec die je speler wel af kan spelen. Even uitzoeken welke codec je mist. Dan moet het lukken. T is alleen een beetje werk...

Toegevoegd na 5 minuten:
Misschien lan je je speler wel met een firmware updaten als het die optie heeft. Dan zou ik ook de fabrikant een mailtje sturen wat er ontbreekt. Hebben zij ook weer baat bij...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor het antwoord. Kun je een programma noemen die films kan converteren? Welke codec ik mis kan ik wel opzoeken.
Download gewoon VLC Media Player, het kan met alle formaten overweg, en alle codecs zitten erin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding