Is het mogelijk om geluid dat je vanaf je pc afspeelt gelijk opneemt met een kabel?

Ik bedoel dus dat je je geluid niet via je speakers maar via je line-out met een 3,5 jack gelijk naar je rec-in, line-in en zo opneemt. Misschien een beetje controversioneel en omslachtig of zijn er andere mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat kan prima zo, maar wat dacht je van het geluid direct opnemen middels software?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderhand 'ken' ik er wel genoeg als Audicity ofzo. Maar is dit simpel als mn voorbeeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk geluid wil je precies opnemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu stuur je je geluid analoog uit en neem je het analoog op. Terwijl als je het direct opneemt alles digitaal blijft.

Andere antwoorden (1)

Op de line out kan u bv een versterker aansluiten maar ook een cassetterecorder. Dit is een stereo signaal.
Deze output heeft een impedantie van 100 ohm en geeft 2 Volt piek-to-piek, dus nooit aansluiten op een microfoon ingang van een ander toestel.