Kun je op een MacBook Air 11'' normale dingen voor school doen en normaal typen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat ligt aan je definitie van normaal. De meeste mensen kunnen er prima op typen, bij twijfel kun je het apparaat in een mac winkel uitproberen en kijken of je er normaal op kunt typen.
Normale dingen voor school moet de laptop zeker kunnen, je kunt de technische specificaties van de macbook air vinden op diverse websites, bijvoorbeeld die van Apple zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de school nog microsoft office gebruikt, dan kun je op de macbook air microsoft office installeren, dat kan zowel op OSX als op windows. Je kunt ook iWork installeren, Pages kan ook ms office documenten openen.
Sinds al meer dan 10 jaar krijg je als je een printer koopt er de drivers voor OSX en windows bij. En bovendien kun je drivers op de website van de printerfabrikant vinden. De meeste printers werken standaard al prima.