Welke cooling pad is goed voor een packard bell easynote tk?

Waar moet je rekening mee houden bij het kopen van een cooling pad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik zie op Google dat het een 15.6 inch laptop is. In dit geval zou ik gaan voor de Cooler Master Notepal U2 of de Cooler Master Notepal U3. Waarschijnlijk zal de U2 beter zijn, als je kijkt naar de grote van je laptop. (Ik heb zelf de U3, 17.3 inch laptop). Bij deze modellen van Cooler Master Notepal, kun je de fans (ventilatoren) op elke plek zetten, waar je maar wilt. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. In de bron heb je nog een aantal keuzes.

P.S. 1. Kijk goed WAAR de koelingsgaten in je laptop zitten en ook HOEVEEL.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje dit is wat ik zocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie dat logitech cooling pads ook goed zijn, maar zijn deze ook voor packard bells?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een cooling pad wordt (voor zover ik weet) altijd via USB aangesloten. Deze zal dus wel geschikt zijn. Als je wilt, kun je mij ook de link van een cooling pad geven, die je graag zou willen en dan kan ik kijken of het wat is. ;)