Wat is een goede tablet om voor mijn moeder, 90 jaar, te kopen? Ze speelt alleen spelletjes als solitair en patience.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb de Point of View Protab 3xxl, echt wel één van de beste in zn prijsklasse! Supergoedkoop (175euro), 10.1 inch, snel, twee cameras en ondersteunt wel alle spellen. Een echte aanrader dus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan er een uit een speelgoedwinkel (intertoys..) Halen, de kwaliteit is natuurlijk minder maar wat kan er gebeuren. Ik zou iniedergeval geen echte dure tablet kopen.

Veel succes nog!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Ipad of Samsung is misschien dan een beetje te duur als het alleen om de spelletjes gaat. Bart Smit heeft regelamtig tablets in de aanbieding voor een bedrag tot 150 euro waar je uiteraard niet de snelheid hebt van een Ipad of Samsung maar voor dit soort spelletjes leuk genoeg. Trouwens wel klasse dat je moeder van 90 jaar zo met de tijd mee gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Juist daarom zo je een normaal tablet moeten kopen gun haar het plezier van de nieuwe techniek.
Ik zou gaan voor een SAMSUNG GALAXY TAB 2 10.1, daar kun je ook mee bellen enzo, dus ik kan me voorstellen dat dat makkelijk voor haar zou zijn. Je kunt denk het beste voor een zo groot mogelijke gaan, omdat oudere mensen natuurlijk alles wat slechter zien. De GALAXY dus en een Ipad is ook nooit slecht.
(Als je maar een mooie koopt, je hebt tenslotte maar één moeder.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan niet bellen met de Galaxy Tab 2 10.1..
Een 7.0 Samsung tablet kost je rond 180-190 euro. Dat is toch wel mooier dan een Bart Smit tablet voor je oma.

Op Ebay kun je altijd wel wat voordeel halen.
Hier kun je 30 euro verdienen http://goo.gl/ugYBV4
(Een enkele keer heb je wel pech dan betaal je invoerrechten. Is je winst weg.)
Als je betaalt met paypal heb je eigenlijk geen risico, ik vertrouw zo'n China transactie (veel beoordelingen, hoog percentage waardering goed) eigenlijk nog meer dan een gewone bestelling bij een Nederlandse webwinkel.