Waarom kan ik mijn dvdrw niet formatteren? Hij zegt dat de schijf beveiligd is. (Kan niet)

hulp nodig!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als je de schijf hebt gebrand en "finalized" is de schijf niet meer RE-writable. Hoogstwaarschijnlijk heb je dat gedaan.

Toegevoegd na 56 seconden:
je moet dus kiezen voor de optie: "later meer bestanden toevoegen".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rewritables blijven herschrijfbaar en formatteerbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@vdijken Dat is niet waar, je kan ervoor kiezen bij het branden of je de data permanent wilt branden (wordt meer ondersteut op dvd spelers) of als rewritable.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook nooit geweten en die keuzemogelijkheid is me ook nooit opgevallen. Zal er de volgende keer extra op letten. Ik ging er ook van uit dat ze altijd herschrijfbaar en
formatteerbaar waren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze blijven wel herschrijfbaar en formatteerbaar. Finalisen heeft alleen tot gevolg dat je er niets meer op kunt schrijven zonder te formatteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geef Pedro gelijk