Ik wil een DVD-brander kopen, maar krijg je dan een SATA kabel meegeleverd?

En verschild het ook of je het koopt in een OEM of retail verkoopstatus? en als de kabel er niet is meegeleverd, weten jullie waar je het goedkoopst een SATA-300 kunt bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

deze kabels zijn meestal in de computerkast al aanwezig
maar als dit niet het geval is. hier kun je ze kopen.

Toegevoegd na 3 uur:
als alle plaatsen al bezet zijn zal je er een nodig hebben die splitst. en die zal er wel niet bijgeleverd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik heb ze al, maar zijn allemaal in gebruik, daarom vroeg ik of ze standaard bij een nieuwe DVD-brander word geleverd, zodat ik weet of ik ze apart moet kopen. ik