Ligt dit aan mijn videokaart?

Ik heb er een foto van gemaakt, sorry voor de slechte kwaliteit maar dat komt door mijn mobiel ;)

http://yfrog.com/oe941osj

Ik heb hier namelijk nog maar 2 weken garantie op en als hij kapot is zou ik dat graag weten.

Toegevoegd na 26 minuten:
Drivers zijn al up-to-date en ik heb dit bij bijvoorbeeld BF3 maar ook bij Mozilla Firefox.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Die systeemtekst hoort daar niet te staan. Dat kan aan de videokaart liggen maar het kan ook softwarematig zijn (verduvelde driver). Als je nog 2 weken garantie hebt, zou ik als de wiedeweerga hem terugbrengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou eerst eens beginnen met de drivers up te daten van de videokaart.
Ook de drivers van direct X eens controleren
En als laatste test je het best ook eens met een andere game,indien het geen verbetering heeft zou ik maar snel de kaart teruggeven voordat de garantie verlopen is.