Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn mini laptop PackardBell weer terug zetten in de fabrieksinstellingen?

Toegevoegd na 3 minuten:
En trouwens, de aan en-uit knop indrukken en F11 ingedrukt totdat er een menu verschijnt helpt niet, dat heb ik al geprobeerd. En omdat ik een mini-laptop heb, kan ik het niet met een CD resetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan een USB (met 4gb of meer geheuge aan geraden) bootable maken en er windows op zetten.
Als je dit hebt gedaan start je op vanuit de usb en zet je windows er opnieuw op(vergeet niet clean install te doen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn mini laptop staat als ja op computer klikt een 2de harde schijf en daar staat bij recovery dan kan ik hem herstellen misschien is dat ook bij jouw?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is hoogstwaarschijnlijk, dat er geen factory settings op de harde schijf staan. Dan kun je inderdaad alleen met een bootable USB-stick opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding