Hoe kan ik mijn mini laptop PackardBell weer terug zetten in de fabrieksinstellingen?

Toegevoegd na 3 minuten:
En trouwens, de aan en-uit knop indrukken en F11 ingedrukt totdat er een menu verschijnt helpt niet, dat heb ik al geprobeerd. En omdat ik een mini-laptop heb, kan ik het niet met een CD resetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (3)

Je kan een USB (met 4gb of meer geheuge aan geraden) bootable maken en er windows op zetten.
Als je dit hebt gedaan start je op vanuit de usb en zet je windows er opnieuw op(vergeet niet clean install te doen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn mini laptop staat als ja op computer klikt een 2de harde schijf en daar staat bij recovery dan kan ik hem herstellen misschien is dat ook bij jouw?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is hoogstwaarschijnlijk, dat er geen factory settings op de harde schijf staan. Dan kun je inderdaad alleen met een bootable USB-stick opnieuw installeren.