Hoeveel geheugen kost gemiddeld 1 app op de iPad 3?

Ik wil graag een iPad 3 kopen. Maar ik weet niet hoeveel geheugen ik nodig heb, ik wil bijvoorbeeld een boek erop downloaden voor op vakantie. Maar hoeveel geheugen kost dat? Of zoiets als tempelrunner, fruit ninja enz. enz. Heb je dan aan 16 gigabyte genoeg om een paar spelletjes en een paar boeken te downloaden? Ik maak er (bijna) geen foto's mee omdat ik een camera heb, dus dat hoef je niet mee te rekenen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

16gb is ruim voldoende, ik speel zelf ook allemaal spelletjes en download videos op mijn iPod en ik heb aan 8gb voldoende. Bij de iPad is dat echt niet anders. Een spel zal ongeveer 100MB zijn, de grotere spellen 200-500 Mb en de echt grote games waar meestal ook een pc versie van is zijn rond de 1GB. Een boek zal ongeveer 50MB zijn denk ik, maar daar heb ik niet zo veel verstand van. Waarschijnlijk is het minder, rond de 10mb ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de iPad 3 zijn de apps veel groter dan op ipod
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De HD apps misschien, maar hij heeft twee keer zoveel geheugen, dus dat zou geen probleem moeten zijn.