Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik mijn laptop (zonder bluetooth) contact maken met mijn Logitech bluetooth ontvanger voor het draadloos afspelen van muziek?

Mijn laptop Acer Aspire 7551 heeft geen intern bluetooth apparaat. Kan dit probleem makkelijk worden opgelost a.h.v. een bluetooth usb-stick?

Ik wil mijn laptop graag draadloos verbinden voor het afspelen van muziek/radio.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dit kan zeker. Hiervoor heb je USB Bluetooth Adapters. Ik heb een site als voorbeeld in de bron gezet, waar je zo'n adapter kunt kopen. Er zijn er natuurlijk veel meer, maar dit is echter een voorbeeld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en voor verdere vragen hoor ik het graag!

Toegevoegd na 1 minuut:
In de tweede bron heb je nog meer verschillende sticks, afhankelijk van de soort Bluetooth die je gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, obstakel is helemaal verholpen dankzij mijn nieuwe mini-bluetooth usb!

Andere antwoorden (1)

Ja, kost een euro of zes, dus dat maakt niet zoveel uit. Cd'tje met installatieprogramma en je hebt bluetooth op je laptop. Enige nadeel is de kwetsbaarheid van een usb stickje uit je laptop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding