Ik kan niet scrollen op mijn laptop, hoe kan dat wel?

Het is een HP laptop, g6 serie, ik nam aan dat elke laptop inmiddels wel een scroll functie had, maar blijkbaar niet. Of heb ik het verkeerd aangepakt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Als je je vinger rechts van het muisgedeelte van boven naar beneden sleept zou je moeten kunnen scrollen. Misschien dat je iets harder moet drukken als dat je gewend bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scoll lock aangezet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk mis je de drivers, kijk even op de website van het merk en dan bij je model om te kijken welke driver je mist