Kan ik met deze computer de nieuwste games aan ?

Hallo,
ik ben van plan om op www.gamepc.nl de volgende PC samen te stellen :
AMD GAME PC
1Gbit netwerkkaart
51-in-1 Cardreader
Nvidia GTX570 1280MB Twin Frozr III
DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
500 GB SataIII Hardeschijf
12GB DDR3 Werkgeheugen Kingston
7.1 Geluidskaart
Asus M5A78L-M/USB3
Fluisterstille PC (koeling)
AMD Zambezi FX-6100, SixCore
550 Watt Voeding
Gamers Behuizing Rood

Kan ik hiermee games zoals Battlefield 3 en Skyrim op ultra setting gewoon normaal spelen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ziet er aardig uit. Echter om hier zeker van te zijn kun je de onderstaande link even volgen. (canyourunit)

Bronnen:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/...

Perfect voor videospellen. maar als je met 12 GB DDR3 werkgeheugen het RAM bedoelt dan is dat onnodig want 1: spellen hebben maar 1 tot 2 gb nodig 2: als je een 32 bits pc hebt gebruikt ie max 4 gb en 64 bits max 8 gb. de rest van dat geheugen wordt niet gebruikt en blijft dus gewoon leeg staan. verder is alles denk ik wel goed.

Ja, hij zou de makkelijk de zwaarste en nieuwste games van nu draaien, zoals Bf3 zou hij makkelijk met Ultra settings afspelen. Toegevoegd na 3 minuten: Alhoewel, ik voor een 750 Watt voeding erbij zou gaan. Dan loopt de pc wat stabieler tijdens het afspelen van zware games.

Je kunt op youtube ed filmpjes opzoeken van mensen die bepaalde spellen hebben gespeeld op een vergelijkbaar systeem als waar je je van afvraagt of die de zaak goed kan trekken. Bijv, zie filmpje. Lijkt me best soepel gaan hoewel de maker van het filmpje het heeft over bijna maxed out.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100