Kan je als leek zelf een laptop achteraan openmaken zonder hem te beschadigen?

Heb een laptop Dell type Inspiron 1525. De ventilator sleept. Heb een vermoeden dat zelf herstellen mogelijk is. Durf het onderpaneel niet los te maken. Heeft iemand ervaring daarmee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

In de link staat hoe je het moet doen. Maar ik zou je willen adviseren om dit door een kenner te laten doen. Als je nog garantie hebt, dan zou ik zeker even terug gaan naar de winkel, anders is na het openen ervan de garantie niet meer geldig. Misschien is het een idee om voorzichtig met lucht, (blazen of zuigen) eventuele stofdeeltjes van je ventilator te verwijderen door de ventilatieopeningen van je laptop.