Wat is de nieuwste macbook air? En wat raden jullie me aan, bijv. Hoeveel flash geheugen?

Zie de vraag
En kan je op een mac ook word en outlook en dergelijke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Op de Macbook/iMac is een MS office pakket te krijgen (Bron 1).

Hoeveel flash geheugen je nodig hebt ligt er echt aan wat wil je met je Mac gaan doen.

Toegevoegd na 57 seconden:
In de tweede bron vind je een link om te testen welke Mac er bij jou past.

Toegevoegd na 1 uur:
In bron 3 vind je nog iets over de nieuwste MacBook Air. Waarschijnlijk worden binnenkort de MacBook Air en de MacBook Pro samengevoegd in 1 lijn. Als ik jou was zou ik daar even op wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor de nieuwste MacBook air kan je het best op de Apple site kijken. De nieuwste versies hebben in ieder geval de Sandybrige processors, I5 en I7. hoeveel flash geheugen je nodig hebt is afhankelijk van wat je allemaal wil gaan doen met je Mac.

Wat zijn je plannen met de nieuwe MacBook Air?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dan denk Ik dat 128gb wel genoeg is. Je kan er altijd nog een externe harddisk op aan sluiten voor je groote bestanden zoals films enz. De MacBook air komt in 2 scherm formaten namelijk 11 en 13 inch. Ik zelf vind 11 inch wel erg klein maar dat is natuurlijk weer persoonlijk. Als je verder geen zware programma's wil draaien zal de I5 processor wel snel genoeg zijn. Dus dan raad ik je de 13 inch MacBook air met I5 processor en 128gb SSD. Op de links die isisnoort heeft gepost kan je er meer informatie over vinden. Veel succes verder.