login gegevens kwijt Synology Cube Station CS-406e (CS406E) Network Storage Server, hoe kom ik er weer in zonder dataverlies?

het gaat om de cubestation van een vriend van me. zijn moeder is overleden en op deze storage server staan allemaal foto's van haar, maar hij heeft al in geen tijden meer iets vernomen van de inlog gegevens aangezien deze door zijn moeder zelf geregeld waren.

ik ben zelf technisch genoeg om het apparaat opnieuw in te stellen en in het netwerk te hangen of het apparaat open te maken en de harddisks eruit te halen en aan een pc te koppelen, maar ik ben bang dat de data verloren gaat en wilde eerst weten wat volgens jullie de meest veilige en makkelijke methode is.

het belangrijkste is dat we deze foto's eraf kunnen halen, de wijze waarop maakt me niet uit. kan ik gewoon de cubestation casing open maken en de harde schijven met een Sata kabel aan een pc hangen? of kan ik gewoon het apparaat opnieuw instellen met nieuwe inlog gegevens zonder dat gelijk de harde schijven leeg getrokken worden?

het mag echt totaal niet gebeuren dat deze foto's verdwijnen, het zijn de enige foto's van haar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

druk 4 seconden de reset knop, na een beep inloggen als admin zonder wachtwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit was idd beste antwoord, had ondertussen al wat door lopen googlen en het idd bij Synology opde site zelf zien staan:D thnx peeps! tot de volgende vraag!^^

Andere antwoorden (1)

Het vorige antwoord is correct, en als je dan als admin inlogt zijn al je gegevens er nog, aldus de fabrikant : Please note that the hard drive will not be formatted, so you don't have to worry about losing data.