Ik heb op mijn airport extreem 2 externe harde schijven aangesloten is het mogelijk om van deze 2 schijven 1 geheel te maken?

Het probleem is dat ik anders 2 Mappen met video's of foto's heb en dan steeds moet veranderen van schijf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat gaat lastig worden. Enige manier om dat te doen is om het in een RAID kastje te hangen. Maar dan moeten ze ook van dezelfde soort en opslagcapaciteit zijn.

Je kunt beter één grote schijf kopen als je echt 1 mapje wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt als een bus.
Het antwoord is nee. Immers: Hoe moet de apparatuur weten naar welke van de 2 fysieke apparaten het bestand weggeschreven moet worden als er vanuit de software geen onderscheid wordt gemaakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik toch niet jOve
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie