ik kan mijn bestanden op de usbstick niet meer openen wat kan ik hieraan doen?

hij geeft aan dat: het station of de netwerkverbinding waarnaar de snelkoppeling ... verwijs, is niet beschikbaar. Controleer of de schijf is geplaatst of dat de netwerkverbinding beschikbaar is, en probeer het vervolgens opnieuw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Start - Mijn Computer - (naam van je USB)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te lezen is het probleem niet dat je de bestanden niet kunt openen, maar dat je helemaal geen toegang hebt tot je USB-stick. Je kunt hem eens in een andere computer proberen of proberen of hij op een Linux-machine wel te benaderen is (download een live-cd om je eigen computer tijdelijk als Linux-computer te gebruiken, bijvoorbeeld: http://www.ubuntu.com/download/ubuntu/download)

Als dit ook niet werkt is de USB-stick waarschijnlijk elektronisch defect en moet de chip van de prinplaat worden gesoldeerd om toegang te krijgen tot de gegevens.