Wat is het verschil tussen een LG E2251T en een LG E2251T-BN monitor?

Toegevoegd na 4 minuten:
En is deze monitor 21,5 of 22 inch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere naam XD

Antwoorden (2)

Als ik eerlijk ben denk ik dat als er LG E2251T staat dat er de LG E2251-BN bedoeld word. Ik heb de handleiding van LG gedownload en ik zie dat het daar alleen over de E2251T hebben. Verder heb je nog de E2251S, E2251VR en de E2251VQ. Persoonlijk denk ik dan BN meer te maken heeft met het land van gebruik. Waarbij BN staat voor Benelux. Wat weer meer te maken heeft met de talen die op de moitor zijn ingesteld. Zo zal die voor duitsland waarschijnlijk -DE heten.

Toegevoegd na 5 uur:
Volgens de LG website is eht een 22 inch monitor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een Led Edge-lit-monitor van 22 inch (56cm)

Hier kun je 'm zien, en ook lezen dat zowel de aanduidingen 2251T als 2251-BN voor dezelfde monitor gebruikt worden.
http://maxict.nl/product/3286102/lg-e2251t/alt/

Precies dezelfde informatie vind je ook hier:
http://tweakers.net/pricewatch/297290/lg-e2251t.html#tab:prices

E2251T is het typenummer, waar je als consument iets aan hebt, en het zgn SKU nummer (E2251T-BN) is voor de fabrikant bedoeld. Een beetje kort door de bocht gezegd, heeft dat SKU nummer iets met voorraad en fabricage-volgorde te maken.

Als je geinteresseerd bent in de precieze betekenis en doel van een SKU nummer, dan kun je het hier allemaal lezen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stock-keeping_unit

Als je deze monitor wilt kopen, kun je het SKU typenummer vergeten, en heb je alleen maar te maken met het gewone typenummer LG E2251T.