Tot welke games kan ik runnen met een : intel graphics media accelerator 3000M ( laptop dus )

Ik heb een intel core i3 en 4GB ram

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (2)

Dat op zichzelf is een onbeantwoordbare vraag, er is niet een genummerde lijst met games waarvan je kan zeggen hier stopt het. Het beste is deze link waar een hele lijst aan games getest is op jouw gpu in allerlei settings low/med/high/(ultra):

http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-3000.37948.0.html

Toegevoegd na 46 seconden:
Goed naar beneden scrollen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check onderstaande link even. Je computer wordt daar gescand en je kunt daar zien of je pc bepaalde games aan kan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke +