Ik heb een 19 inch beeldscherm. Maar ik heb zo groot mogelijk tekens nodig om goed te kunnen lezen. Wat is dan de beste instelling?

Stel ik de aanbevolen resolutie (1440x900) in dan mis ik in mijn administratie-/boekhoudprogramma en in mijn salarispakket, stukjes tekst of tekst gaat gedeeltelijk over elkaar heen. Dus niet mee te werken. Hoe los ik dat zodanig op dat ik alle tekst weer zichtbaar heb maar dat de lettertekens wel groter zijn en voor mij leesbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de DPI verzet? Doe eens
-windowsknop (linksonderin aanklikken)
-DPI (intikken en dan enter)
-laag 100% standaard (aanklikken en dan toepassen) Daarna een lager resolutie nemen 1280x800 bijv.

Het beste antwoord

Gewoon in het configuratiescherm onder beeldscherm de instelling windows normaal naar windows groot of extra groot veranderen en de pictogrammen en lettergrootte veranderen.