Kun je een laptop aan krijgen zonder stroom en zonder dat deze geladen is?

Mijn laptop geeft al lange tijd problemen. De adapter staat aan met de stroom maar de laptop gaat maar niet aan..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (7)

Het zou kunnen zijn dat het pinnetje ( de ingang ) waar de stroomadapter in moet kapot is.
Ga even langs een reparatie winkel en vraag om meer informatie.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is logischer dat de adapter zelf kapot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb pas een nieuwe aangeschaft, 2 weken geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik verwachtte dat al daarom zei ik ook dat het pinnetje kapot is.
Volgens mij is dat het geval!
Dus ga is langs bij een reparatiewinkel
Nee dat kan niet, je moet ergens energie vandaan krijgen. Misschien is je adapter kapot en kan je een andere lenen om dat te testen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
controleer eens of de batterij er wel goed in zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt hij misschien wel zonder accu ?
want anders denk ik toch dat je stroomlaad punt defect is
capthavoc
12 jaar geleden
dat zou kunnen als je bijvoorbeeld een dockingstation zou gebruiken, want dan krijgt de laptop voeding van het station en niet via de normale aansluitwijze. Maar dan sluit je de laptop wel op een voeding aan. Tevnes moet je laptop hier wel voor geschikt zijn.

Toegevoegd na 30 seconden:
tevnes = tevens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet als alles helemaal leeg is tenzij er een kleine lading inzit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je laptop wél aangaat maar dat je het beeld niet meer kunt zien omdat de invertor kapot is. Dit geldt speciaal voor dell laptops van een tijdje terug. het er laten inzetten van een nieuwe invertor voor je beeldscherm lost het probleem op en kun je weer laptoppen