Mijn videokaart begint te piepen als ik Left 4 Dead 2 speel. hoe kan dit?

Ik heb een Radeon 4850 videokaart. Als ik Left 4 Dead 2 speel, gaat hij best irritant piepen. Eerst heel kort, daarna steeds iets langer en op het eind een constante piep. Wat is dit? En wat kan ik er tegen doen? Ik heb al twee programma's gedownload waar ik de temperatuur mee kan zien: Core Temp en GPU Temp. Er staat dat de videokaart ongeveer bij 54 graden Celsius wordt en hij stijgt als ik het spel speel, en daalt als ik op het bureaublad ben. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

54 graden moet kunnen ATI kan oplopen tot 85 graden. En ik weet dat mijn kaart piept als de pci-e voeding niet is aangesloten, kijk dit eens na ( 6 polig kabeltje achterin je kaart vanuit de voeding )