Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Dell xps 17 PLUS erg veel gratis uitbreidingen voor €829 goedkoop? (zie specs)

PROCESSOR 2e generatie Intel® Core™ i7-2670QM Processor 2,20 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,10 GHz

BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands

SYSTEM RECOVERY Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Office Starter 2010 bevat versies van Word en Excel met beperkte functionaliteit en advertenties. Zonder PowerPoint of Outlook.

SERVICES EN SUPPORT 1Yr Next Day Hardware Support

ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING Geen Accidental Damage-bescherming

T-MOBILE MOBIEL INTERNET AANBOD Stuur mij geen informatie

BEVEILIGINGSSOFTWARE McAfee® SecurityCenter - abonnement van 15 maanden

DATASAFE ONLINE BACK-UP DataSafe online back-up van 2 GB – licentie van 1 jaar

LCD-SCHERM 44 cm (17.3") HD (1600x900) WLED - breedbeeldscherm met TrueLife™

GRAFISCHE KAART 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M Grafische kaart

GEHEUGEN 6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]

HARDE SCHIJF 750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf

OPTISCH(E) STATION(S) dvd+/-rw (CD & DVD lezen en schrijven)

TOETSENBORD Intern toetsenbord — VS/Internationaal (QWERTY)

HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion batterij (56 Wh)

oorspronkelijk 350 gb hdd en 4gb werkgeheugen EN koste €1.248,00 Dus €419,00 goedkoper (en extra uitbreidingen)

Toegevoegd na 49 seconden:
Deze actie geld maar tot 11-1-2012
Moet vader overtuigen, dus wees positief.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
612

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Geen Full HD en 'slechts' 6 gb en een gemiddelde videokaart... Tja ik zou goed verder kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een mooie pc met prima specificaties, maar 'goedkoop' zou ik hem niet willen noemen. Dell heeft altijd acties, want voor de prijs die de pc zogenaamd zou zijn koopt niemand 'm. Let wel op dat de actie ook is dat ze m gratis verzenden, anders komt er nog 80 euro bovenop. En meer dan 900 voor een core I7 is gewoon veel. Ze zijn al te koop voor rond de 600 met weliswaar mindere specificaties, maar je moet je afvragen of al die extra's nodig zijn.

Ik heb zelf deze laptop ook overwogen, maar vond het scherm teveel reflecteren en had voor die prijs full hd verwacht. Als je dat wil komt er nog eens meer dan 100 bovenop.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke heb jij dan gekocht, en ken jij misschien game laptops die ongeveer de zelfde specs kent voor minder geld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gamelaptop? komt niet goed.
paulus811
12 jaar geleden
Ik heb uiteindelijke geen laptop gekocht (doe nog wel een jaar met de oude), maar mijn keuze zou nu op een Asus vallen. En die zou ik kopen als er ergens een mooie aanbieding was (btw actie bij MediaMarkt bijvoorbeeld)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding