waarom doen sommige toetsen het niet op me laptop ? wat moet ik doen ?

gister dee hij het nog ik dee hem toen uit en vanmorgen weer aan toen deden ze het niet meer het zijn sommige cijfers die het niet meer doen ?

Toegevoegd na 1 minuut:
de kopjes zelf zijn nog wel heel van buiten

Toegevoegd na 10 minuten:
de 12384 7doen het niet en nunlock doen het niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het de shift die het niet doet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee 5 de 0 en de 12384 7doen het niet en nunlock

Het beste antwoord

Ik zou toch maar naar de winkel gaan want straks wordt het erger als je het zelf gaat schoonmaken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan proberen de knopjes eruit te peuteren en ze vervolgens schoon te maken. Ook kan je even op het toetsenbord kijken waar de knopjes zaten of daar misschien kruimels zitten ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dat ook vooral met de n, l en m, bij mij zitten die toetsen allemaal goed vast. dus ik zet er gewoon de stofzuiger op en dan zijn ze allemaal weg. maar na een paar weken doen ze het weer niet, en dan weer de stofzuiger erop.