13 * 2.54 = 33.02 cm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (5)

13 maal 2,54 centimeter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mh75 bedankt voor het uitrekenen: 33.02 cm

Het kan zijn dat de fabrikant van het scherm/laptop bij 13 inch ook het frame mee neemt, waardoor het beeldoppervlak waar je naar kijkt kleiner kan zijn.
Lees daarom goed de technische specificaties door van het beeldscherm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Industriepraktijk is om de bruikbare beeldgrootte te vermelden. Exclusief de omlijsting...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met marketingtrucjes doen fabrikanten er veel aan om de klant te misleiden. Een voorbeeld is het aantal megapixels bij camera's, men zal er niet snel bij zetten dat het voor een groot deel softwarematig is ipv hardwarematig.
Let dus goed op wat de kleine lettertjes zeggen als je puur kijkt op het aantal inches. @YviB: heeft het een specifieke reden waarom je deze vraag steld, is er een laptop die je wilt hebben met deze diameter? Met het typenummer kan ik zo zien wat de werkelijke beelddiameter van het zichtbare scherm is.
Antwoorden op dit soort vragen vind je hier:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dur 33 en nog wat centimeter,maar wel diagonnaal gemeten!