Waar koop ik zo'n laptop en/of sticker?

Vaak zie je in tv series laptops met een Windows logo. In plaats van een Apple logo staat er een Windows logo op de voorkant. Volgens mij is dit gedaan als reclame voor Windows, want als ik me niet vergis verkoopt Windows zelf geen laptops. Misschien dat iemand hier iets meer over weet. Zie afbeelding overigens.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Klopt is gewoon een sticker. Je kunt bij Google afbeeldingen het plaatje downloaden en dan uitprinten op een etiket met wat boeklon eroverheen. Simpel en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zoek het plaatje.
print hem uit op het gewenste formaat.
en dan bedoel ik uitprinten op een stickervel!

suc6