Ik wil een nieuwe pc, een videokaart ook tuurlijk, kan ik met deze videokaart redelijke nieuwe games draaien? zoals bf3? MSA geforce 430 GTA 1gb help

Toegevoegd na 31 seconden:
EEN MSI geen msa mijn fout

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Moeten we gokken of iets dergelijks wat de andere hardware is in je pc?

Geef even de rest van je pc ook op dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Met die videokaart ben je in iedergeval al redelijk opweg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die videokaart is goed ik heb een geforce 260 en daar draait bf3 al erg goed op.

Maar is idd de rest van je hardware er klaar voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel wil je investeren? Wil je dat de spellen perfekt uitzien met alle details? Dan is er maar één oplossing: een goede snelle processor en een goede grafische kaart. Hoewel de 430 een redelijk goede kaart is, kun je voor 150 Euro een veel betere krijgen. Maar dan moet ook de stroomverzorging goed zijn. 500 Watt is dan geen overbodige luxe. Een Pentium i3 of zelfs i5 helpt enorm.
Ik heb laatst me laten overhalen door een verkoper om de 430 in mijn pc in te zetten en hij verzekerde me dat het moederbord en zijn AMD processor goed was voor de meeste spelen. Mag wel zijn als je geen hoge eisen stelt en niet veel in ECHTE drie D doet, maar je komt snel aan je grenzen....
400 - 500 Euro zal je moeten uitgeven om iets fatsoenlijks te krijgen....