Apple-achtig toetsenbord?

Ik ben opzoek naar een nieuw toetsenbord, en ik vind die van Apple heerlijk. Goeie feedback op de toetsen en mooi design. Eveneens als de toetsen op van die Sony VAIO laptops. Zijn hier goeie (windows) varianten van?

Liefst een 'volledig' toetsenbord - numpad, pijltjes en ruimte tussen de knoppen. Bedraad heeft ook de voorkeur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Antwoorden (5)

Misschien is deze keysonic wat?

http://tweakers.net/pricewatch/253796/keysonic-ksk-6000-u.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is beter Mr Tomaat. Lezen is ook een vak;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach een laptop is ook een soort toetsenbord, maar dan met ingebouwd beeldscherm. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, Dit maakt het weer goed:)
Bij mediamarkt ligt zo'n soort vergelijkbare toetsenbord of de numpad toetsen aanwezig zijn op dat toetsenbord weet ik niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat weerhoudt je er van om gewoon een Apple toetsenbord aan je PC te hangen?

Om dezelfde reden heb ik een wired Apple keyboard (met nummeriek gedeelte) aan m'n windows 7 PC gehangen. Even zoeken naar drivers om de hotkeys (volume/etc) aan te kunnen sturen, maar dan heb je ook wat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een goeie+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Persoonlijk vind ik de Logitech Illuminated een fantastisch toetsenbord. Lijkt ook wel op die van Apple.
Kijk maar op onderstaande link wat je er van vind:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij Kijkshop hebben ze een lookalike, in het wit.
Krijg je er ook nog speakers en een muis bij.