Het scherm van de laptop is zwart ik zie alleen maar een witte muis wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

hij loopt vast mischien verkeerd afgesloten aan uit knop vast houden dan gaat ie als het goed is uit dan 30 seconden wachten en dan opnieuw opstarten als het goed is start ie dan opnieuw op daarna computer opschonen overbodige programmas verwijderen enz.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Mealycook. Ik denk dat hij jou antwoord op het moment niet kan lezen, hij ziet namelijk alleen een zwart scherm en een witte muis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft de vragensteller wel een andere PC/Laptop gebruikt om de vraag te stellen,zou kunnen toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier helpen we hem niet echt mee door te discussieren hoe hij deze vraag heeft gesteld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien heeft ie wel een klap van de molen gehad en ziet nou een zwarte vlek voor zijn oog en laat voorlezen wat jullie allemaal typen
misschien kan hij zelf het antwoord geven als die zwarte vlek weg getroken is
Het kan van alles zijn.

Je kan proberen je laptop uit te schakelen en daarna opnieuw op te starten.

Je kan je pc aan doen en dan meerdere keren op f8 drukken en veilige modus kiezen. Misschien start hij dan wel op.

Heeft dit allemaal geen zin dan kan je als je die hebt met de windows cd proberen windows te herstellen.

Of windows opnieuw installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar apparaatbeheer en verwijder je beeldscherm met een rechtsklik. Daarna de comp. afsluiten en opnieuw laten opstarten. Hij zal nu een nieuw beeldscherm vinden en deze installeren. Daarna kun je de laatste updates voor dat scherm laden en installeren. Dit kun je ook overslaan.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is al eens eerder gesteld op GV,tik in de zoekfunktie,ZWART SCHERM BIJ OPSTARTEN LAPTOP,daar staat de oplossing