Mijn usb-stick wordt niet herkent, hoe kan ik dit reparen of de gegevens eruit halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*herkend, en ja ik ben soms een beetje een mierenneuker :)

Het beste antwoord

Gooi onder systeembeheer alle usb drivers weg en start dan de pc opnieuw op, de drivers worden nu opnieuw aangemaakt en een goede kans dat het nu wel werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Formateren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaat het lichtje branden?

Toegevoegd na 48 seconden:
formateren, kan natuurlijk sowieso niet, omdat hij niet wordt herkent.