Mijn draadloze muis werkt niet meer op mijn laptop, hoe kan dit??

Heb inmiddels al 3 andere muizen geprobeerd, maar er is er geen één die het doet op mijn laptop! Ook nieuwe batterijen helpt niet en ik heb het in alle poorten geprobeerd, ook dat helpt niet........???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Ik denk dat je muisdriver ermee opgehouden is. Misschien even je systeem herstarten. Meestal doet ie het dan wel weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even bij apparaatbeheer kijken en de even kijken pf je de driver lan updaten of zonodig opnieuw kan installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat de muis kapot is. Heb je de muis al op een andere computer geprobeerd en heb je al een gewone muis met draad geprobeerd in dezelfde poort?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zijn je usb poorten kapot.