Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik Windows Vista home basic weer terug in Nederlands ?

Nadat mijn pc gecrashed was hebben kennissen hem weer "gemaakt" met als gevolg dat ik nu de Engelstalige versie erop heb. Bij aankoop bij Block heb ik geen dvd met programma ontvangen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
673
capthavoc
14 jaar geleden
was het een 2de handsje dan? Als je een standaard retail pc hebt gekocht dan zou het er bij moeten zitten
of er zit een restore partitie op ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke keer dat ik een pc heb aangeschaft (2x) zat er een instructieboekje bij waarin onder andere stond hoe je een reboot-cd moet maken. Hoeft dus helemaal niet aan de winkel te liggen. De mogelijkheid zit meestal in systeemwerkset. Je mag er maar een maken maar als je het volgende keer doet kun je zelf je computer weer opstarten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Lukt je niet. Is een MS grapje. Je moet een NL Vista zien te krijgen. In jouw geval zou ik maar wachten to Windows 7 uit is en dan een NL upgrade kopen. Block (Blokker?) is wel kort door de bocht als zij geen restore disk hebben geleverd. Het zou mij niet verbazen als het over Asus netbook gaat. Je kunt de Asus importeur benaderen en hem vragen of hij een oplossing heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan wel degelijk, als je in eerste instantie eennengelse vista hebt en dan de mui installeerst en dan taalpakketten erbij installeert kun je naar elke taal toe die je maar wilt, tot chinees en japans toe...
Is even lastig uit te vinden, maar loopt als een zonnetje... even rebooten en de taal is veranderd... Maar het kan heel goed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie deze link:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-BE/help/2bac0e03-c331-48fc-8b7e-b66b8007512d1043.mspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom oh waarom een minnetje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is alleen om toetsenbord van taal te veranderen en niet alle menu's en teksten en dus niet de gehele windows omgeving
http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Vista-Wisselen-tussen-talen.htm

Lukt schijnbaar alleen bij Vista Ultimate ???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding