Ik heb een IPOD touch 4G. Kan ik hierop een externe GPS op aansluiten. Hij hoeft niet te functioneren als navigatie voor in de auto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja dat kan met bluetooth

Toegevoegd na 1 uur:
Om precies te zijn, met het programma roqy gps.
Kijk voor een demo maar even naar de link bij 'bron'!
Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
hoe dan? Ik geloof er namelijk niks van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je dit weten, stel dan zelf even een vraag via deze site! Dan geef ik je de oplossing en kun jij je vraag weer sluiten en mij belonen met 'beste anwoord'! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zozo omkoperij hier..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, hij vroeg erom :-)
Maar ik heb ervaring in dit opzicht en weet dat het werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, maar heb je hem dan gejailbreakt of heb je een speciale iPod gps? Anders kan het niet dacht ik. Maar ik kan er naast zitten... (zie mijn antwoord)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar even op de volgende link: http://www.iphoneclub.nl/35438/roqy-bluetooth-koppelt-externe-gps-aan-ipod-touch-en-iphone/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep heb ik ook op de iphone, werkt super!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heb ik dan nodig voor een IPOD. Ik heb het verhaal van Roqy gelezen. Of is dit alleen voor een IPhone van toepassing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen een jailbreak en een oude gps bluetooth ontvanger (even een advertentie 'gezocht' op marktplaats) :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OK , iedereen bedankt voor de info.
Ik ga eerst een gebruikte Externe GPS zoeken op marktplaats.
Groetjes Gerard
paulus811
12 jaar geleden
Asteenb, ik ben overtuigd en ben toch blij met mijn reactie, want met alleen het antwoord zoals dat er in eerste instantie stond konden we niet zoveel. + van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de bijdrage

Andere antwoorden (1)

Het kan, maar dan moet je:
1) je iPod gejailbreakt hebben en vervolgens de app GPSSerial van Cydia downloaden. Of:
2) Een externe GPS hebben, speciaal voor iPhone/iPod en die heb jij niet denk ik.

Toegevoegd na 18 minuten:
Oh grapje :)
(zie reacties hierboven)