Hoe weet je als je wifi op je laptop hebt?

Ik heb een HP pavilion dv7 Notebook PC maar, hoe kan ik zien als er wifi op zit? wie kan mij daar bij helpen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb wel HP wireless assistent is dat het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Je hebt echtsonder bij de klok een soort trapje als deze oploopt ben je verbonden (zie foto)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn laptop is het te zien aan een klein zwart knopje wat rechts helemaal bovenaan zit. Er staat WIF-I op. Dat knopje kan je indrukken en dan gaat er een klein groen lichtje branden. Vervolgens moet je een verbinding met een netwerk maken. Daar kan jij de wireless assistent voor gebruiken. Je kunt het ook via de taakbalk op je beeldscherm zien. Daar staat een plaatje van twee computerschermpjes achter elkaar. Als je daar op klikt kom je in het menu van het netwerk. Wanneer er een verbinding tot stand is gebracht staat er een blauw rondje voor de twee schermpjes op het plaatje en zie je geregeld eerst het ene en dan het andere schermpje blauw worden. Daaraan kan je zien dat er informatie wordt overgebracht.
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
De hardware-knop voor Wifi vindt u boven het keyboard. Hier is een balk, deze balk is aanraakgevoelig en dient als hardware-knop voor de Wifi-aansluiting.