(zie link) Bij deze ALO-pc zit 4GB intern RAM-geheugen, maar er staat ook dat maximaal 8GB, is die extra 4GB na uitbreiding?

En is het makkelijk om het uit te breiden?
http://www.computerstore.nl/product/110164/category-122622-desktops/acer-aspire-z3750-all-in-one.html#product_specifications

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Intern is 4 GB, er is een mogelijkheid om dit uit te breiden tot 8 GB.

Dit kan met maximaal 4 "geheugenbalkjes".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee je maximaal uit te breiden ram geheugen is 8gb
4gb zit er al in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit standaard 4 in, de pc kan maximaal 8 hebben. Dus dan moet je 4gb extra erbij kopen. Het erinzetten is niet moeilijk, de juiste slot opzoeken en hem erin klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt 'm uitbreiden naar 8gb tenzij je een windows versie hebt die 32 bit is want dan kun je tot 4gb gaan, en een windows versie van 64 bit kan maximaal 8gb aan.